my birthday

ja som ni redan vet vid det här läget så fyller ju jag år idag.
18 år och jag håller på med körkortet nu så jag ska väl
försöka få det så fort som möjligt!
Det är något som jag verkligen längtar efter.

Dagen idag har inte varit så speciell, ganska lugn med många grattis!
Åkte upp till skolan idag. Var där 13.50 när min första lektion började.
Kommer dit och alla säger att vi inte har någon lektion.
Så det vara bara att gå ner till tåget igen och åka hem 14.10...

Nu sitter jag hemma hos mamma och chillar lite.
Var med fhrida efter skolan en sväng. Kanske ska dit sen om
det inte blir för sent, för nu är jag hos mamma =)


Ha det bra =)

PUSSPUSS/SARA


Gammal bild från 9:an ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0