muuuus

Åkte till skolan idag men beslöt mig för att åka hem direkt efter ett hemskt faktum.
Jag fick tillbaka mitt kursprov i matte idag
och så klart var jag 1 poäng ifrån att klara det.
Och jag började stortjuta.
Så nu är det bara att göra om det den 21 maj.
Riktigt sur och ledsen blir jag.

Och btw... roligt att folk berättar för mig att de ser på en film
som vi egentligen skulle ha sett på till onsdag.
Kul att jag får åka upp själv nu.
Tack så mkt...
jaja, men så är det. Kanske att man inte duger?
Skit samma.

Sitter uppe på verkstan nu och pussas lite med molle
han är för sööt. Och han är hur söt som helst när han hoppas :P haha
Ska väl gå coh leta upp sintra också, men då får hon väl en hjärtattack
för att hon är så glad att se mig =)
haha

ha det bra =)

PUSSPUSS/ SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0