lusten att skriva

Blogg.se kan ta sig långt uppe i skitan...
för det krånglar varenda jävla gång man
ska ladda upp en bild...........


Jag känner att jag har fått tillbaka
lusten att blogga igen. Det är ju alltid skönt
att få skriva av sig. Även om man kanske
skriver om meningslösa saker så är det ändå
skönt att skriva av sig.
Och jag gillar att dela med mig av meningslösa saker!
Och ni som inte gillar det kan ju dra
men ni som tycker att det är roligt är ju hjärtligt välkomna.

Idag har jag suttit på körskolan i stort sett hela dagen.
Jag är klar med all teorigrej på datorn så
nu är det bara att sitta och repetera.
Inte för att det är så kul. Men vill man ha körkort
så får man ju lägga ner sig lite och vara engagerad.

Imorgon åker jag och fredrik till karlstad.
Då ska jag shoppa lite.
Ska köpa mig skor bl.a och försöka hitta ett par snygga leggins
med läderlappar på.
Jag ska ju inte handla allt för mkt eftersom att vi
ska ha kalas för mig på lördag så jag får
väl en del saker då.
jag fyller ju som sagt år på Måndag!
18 ååååååår.
Så det blir väl supa nästa helg :P
Haha, nej då. Men visst ska jag väl ut på "krogen".

Ni får ha det så bra=)

PUSSPUSS/SARA


Kommentarer
Postat av: Johanna

höhö grattis i förskott :D

sv: ja det tycker jag med ;)vad bra då :) imorgon ska jag till skolan, har 1 prov och kanske matteprov också, sen när jag slutar klockan 4 så ska jag in till stan och köpa ett par glasögon på H&M som är to die for verkligen :O

sj då ? vad ska du hitta på imorgon ?

KRAM

2010-03-10 @ 19:11:56
URL: http://johannaengstrands.blogg.se/
Postat av: MODEINSPIRATION

Det är bara bra med mig, hur är det med dig?

2010-03-10 @ 19:59:24
URL: http://www.modeinspiration.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0