Karlstad

Idag har vi varit i karlstad med klassen på 2 olika
studiebesök. Först var vi på värmlandsmuseeum
och sen var vi på sjukhuset.
Lisa, jag och Desiree va fett grymma och smet in 
på museet och gick i den s.k "labyrinten" när alla
andra satt och åt :P Haha. Läskigt var det... kolsvart var det!
Sen fick jag en stöt och en till trodde jag men så var det ju inte :P
Haha.
Sen när vi skulle åka hem så var det en jävla masså krångel
med tåg och buss hit och dit...
jaja. men vi kom hem iaf.
Och idag var det premiär för mig och Lisa att åka buss
med två våningar, och självklart satt vi högst upp
och Lisa var rädd :P haha

Pratade med pappa förut också så ska sova där imorgon och dit och
äta på dagen.
sen sa han att han ska sälja huset till sommaren.
Visst känns det tråkigt eftersom att jag har bott där hela mitt
liv, men det kommer nog att gå bra. Men det värsta är
att vi måste ge bort våra underbara katter eller avliva dem.
Och det sista alternativet går jag absolut INTE med på
spelar ingen roll. För de ska leva tills de blir supergamla
mina små bäbisar. Så vi ska försöka att ge bort dem till någon
som verkligen vill ha dem så att de får det bra, för de har ju inte haft det
så bra senaste tiden :( Så någon gå tant skulle vara perfekt :P
De som är så kelsjuka av sig hela tiden :D

Imorgon blir det fest fest fest med Lisa, det bär av till selma
och där ska vi röja på dansgolvet :P Haha
kanske inte riktigt så dramatiskt med :P

Nej nu ska jag gå och lägga mig!
Sängen here i come :D

Ha det bra!

PUSSPUSS/SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0