jajjemän

regn regn regn. Här regnar det för fullt nu
även om det inte gör så mkt eftersom att
all snön försvinner! Men bara att det
inte regnar tills ikväll. För jag och Lisa kommer
antagligen att vara tvugna att gå från pappa
till selma om jag inte frågar någon om skjuts!
Vet ju trots allt en del som har fått körskort nu :P


Fredrik och jag ska hem till pappa och äta mellan 2 och 3.
Och sen ska jag ringe till Lisa och höra med henne
när hon hade tänkt anlända till sunne.

Pratade med mamma nu förresten. Och hon och henrik har
ju varit i turkiet i en vecka. Men nu ringde hon och sa
att de var i stockhol. Och att de skulle vara hemma i sunne
runt 5 i eftermiddag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0