hemma

Bara för att jag och lisi har absolut skit
kul på bussen hela tiden :P Haha, idag
t.ex ringde vi till ett sex-nummer. Det var ju rätt kul ;)

Och nu ska strax Marie färga mig. Det får bli ljusbrun.
Och imorgon ska jahg klippa mig!
Egentligen så vill jag inte färga mig brun. Men jag
är så jäkla trött på utväxten så jag har inget annat val.

Ska hem till fredrik och sova där ikväll.
Får se om jag kanske åker förbi hos fhrida en sväng
innan också.
Var in på expert idag och köpte biljett till rock festivalen
som är på selma till helgen... det kommer bli skit kul tror jag =)

Nu ska vi börja att kaga mat. Det blir simpelt när inte mamma
och henrik är hemma :P
Vi kör på köttbullar och macaroner ;)

PUSSPUSS/SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0