hemma hos mamma

ojojoj, att det finns de som bara orkar kommentera
"SLUTA VA SÅ JÄVLA FUL DIN IDIOT" eller nått i den stilen.
Att man kan va så omogen... hahah
men ni kan fortsätta hur mkt ni vill för jag tar
inte åt mig.
Men ni kommer få en anmälan på er för självklart kommer
jag att ta reda på erat IP nummer
så fuck you off sucker... mohahaha

Jaja men nu är jag hemma hos mamma.
Hon är lite wannabe mig så hon har gått och köpt
en mini laptop som är rosa :P haha.
Satt på körskolan idag också, och imorgon
kanske kanske att jag ska få beställa tid för uppkörning
och all den skiten, men jag kommer ju inte säga när det är.
Det får bli en överraskning :P

nej nu ska jag tjata på mamma att hon ska skaffa
facebook ;)

peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0