godnatt

Ligger i sängen nu. Sover hos mamma inatt
så nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik.
Har gjort historia hela kvällen. Hade hemprov
och jag trodde inte att det skulle vara inlämnat
förrän på torsdag så jag hade inte ens börjat.
Men sen fick jag reda på att den skulle vara klar tills
idag... så nu är den inskickad.
Inte alls nöjd. svarade inte på allt, men skit samma.

Imorgon ska jag hem till Inga-lill och se på hockey :D
Ska bli mysigt och på onsdag så ska jag leka med Moa
Östlund! :) :)

Pappa ska ju sälja huset i typ juli och då ska han
flytta till typ karlskoga eller nått. det veror på vart han får
jobb, men han ska väl söka jobb där... Och då måste vi ge
bort våra katter.... jag vill verkligen inte det. Det går väl bra
om de kommer ut på landet där de får det bra. De har ju ibte haft det särskilt
bra det senaste året.
Men vem vill ha katter som är 8 -9 år?? Vi får iaf inte avliva dem.
Då dööööööööööööt jag!!
Sen är det ju tråkigt att pappa ska flytta också.
Kommer sakna honom. Men jag ska vara stark
och klara av det här.
Har fällt alldeles för många tårar nu. Men det kanske är tillåtet
när man inte mår helt kanon??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0