en glad sara

nu känns det som att allt plötsligt har vänt.
Jag känner mig glad glad glad.
Det där med matteprovet känner jag att det kan
bara fara långt åt skogen för det är trots allt
bara några röta uppgifter på ett papper.

Ledig resten av veckan nu också =)
Skulle upp til skolan imorgon och se klart på
en film men det gjorde jag idag istället.
så imorgon blir det körskolan, torsdag karlstad
och fredag finnfallet kanske. Lördag jobb
plus att vi ska fira mig.
Och söndag ska jag nog bara ta det lugnt
och vänta på min födelsedag.
det negativa med att vi ska fira mig på lördag är att
jag inte får några paket på min födelsedag :(


Men ni får ha det bra =)

PUSSPUSS/SARA

Kommentarer
Postat av: mathilda

fin blogg du har :)

hoppas allt är bra med dig !

2010-03-10 @ 17:34:06
URL: http://ellenohmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0