sommmarväder... eller nästan och du gör mig glad och får mig på andra tankar (nu lät jag lesbisk...) ALFA OCH OMEGA! Får man köra en bil som inte har nummerplåt där bak?

Fint väder, men kan inte molnen bara hålla sig borta
de skymmer ju solen. men det är varmt iaf.
Imorgon ska jag jobba på selma så det så.
halv 9 till 1...
Gooa tider..

Igår lekte jag med Jenkins bruden, vi hade skit kul
BLÖJA, tampong i anus
det kan man ju skratta åt om man vill, det gjorde vi iaf :D :D :D
Lekte i lekparken vid kolsnäs.. vi är coola.
Burnade med våra bildäck på en grusväg
raaeeggärkööner är vi.
Åkte i 80 km/h förbi tågstationen, men bara en gång.
Först åkte vi lite saab och sen åkte vi lite volvo och sen åkte vi lite saab igen.
Vi snaskade godis och ringde till "pörr" som vi så fint säger :D

Vi är fan coola lisa!
Vi är brabrabrabrabrabra!

ALFA+OMEGA= Sara och Lisa+begravningsbyrå

Och nu när jag har skrivit ett sånt hjärtligt fint inlägg så kan jag ju ändå lägga in lite bilder






Kan ju också lägga upp bilden från när jag och lisa var på rottneros parken och busade :D







Nu får det va nåck!

pusspusspusspusspusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: lisa

ååh va du är söt sara :) hoppas de gick bra idag <3

2010-06-21 @ 19:29:05
Postat av: Anonym

HÄR FÅR DU EN PUSS SARA!! utan h

2010-06-22 @ 16:39:38
URL: http://zeromancer.blogg.se/
Postat av: ewelina jungmarker

ikväll utser jag två nya ' veckans blogg ' så om du inte redan anmält dig,gör det nu! :D



+ så har jag frågestund,fråga gärna massvis med frågor jag svarar på allt!



ha en fortsatt trevlig dag,kram! :)

2010-06-22 @ 17:27:02
URL: http://jungmarker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0