slutspurten..

nu är det absolut sista slutspurten i skolan.
Har ett psykologi prov kvar som jag ska göra
på tisdag och en äcklig uppgift i psykologin som ska vara inlämnad
på måndag!

Imorgon är jag ledig så då ska jag bara ligga ute i solen
och göra läxor och slappa. Kanske åker upp till fredriks
sommarstuga och tar sig ett dopp?
Det var ju trots allt 15 grader i vattnet för typ 4 dagar sen
och nu har det ju varit superväder så det bprde ju vara varmare :D

Blir inge göteborg heller... kul.. fredrik hade tydligen inte råd helt plötsligt
så jag får väl stanna hemma och ha ett tråkigt sommarlov som vanligt.
Men nu ska jag sätta mig och kolla lite på psykologin.. Wiiie va kul

pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

ps. Kanske borde ta mig en promenad imorgon också så jag inte blir allt
för fet nu när jag kör bil hela dagarna :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0