fiskelycka
nej nej idag var det ingen fiskelycka. Jag fick två napp men jag var inte nog snabb så jag hann aldrig att ta upp fisken.
Idag var det bilbingo också men jag tänker inte ens försöka att dra med fredrik dit en gång till för han tycker att det är så tråkigt. Men jag får försöka dra med någon annan dit nästa tisdag eller dra till Mallbacacken till fredan.
Igår skulle jag ha varit på möte inför sommarjobbet. Men det glömde jag ju bort och jag hade ingen som påminde mig om det heller. Jaja, vi får väl se hur det blir med den saken nu. Jag får väl hoppas på att jag får vara kvar trots att jag glömde mötet. Men det märks väl. Är ju inte så jävla kul att jobba där, men det är pengar iaf!
Sitter och lyssnar på när fredrik och hanns tremänning spelar tvspel... kul. Nej det suger för det är det tråkigatse som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0