beslutsångest..

står i valet och kvalet om jag ska va chaufför på crousingen i torsby imorgon. Vet inte om jag orkar, sen är jag hundvakt och sen borde jag bara vara hemma och träna på prov som jag har på tisdag. Och en psykologi inlämning som ska vara inne på måndag.. och den är inte lätt. Så jag vte inte hur jag ska göra. Och sen kommer det ju gå så jäkla sakta. Kommer få köra runt i 20 km/h hela kvällen så det är inte så lockande. Och torsby ör ju inte så stort så det finns inte så mkt ställen att åka på. Man kommer ju tröttna lätt. Men jaja, det märks imorgon hur ja gör.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

läääget bejb!? (:

2010-06-05 @ 17:17:45
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0