tänkte vara så rar och bjuda på lite bilder från mina utflykter


Under veckan så var jag och lisa till arvika för att kolla men det var bara folk på donken typ, så vi köpte en varsin cola och jordgubbspaj.
Och sen tog vi självklart bilder men statyer som vi gillar att göra :D












Sen har jag varit i Tallin också...


Det var inte folket jag skulle ta kort på utan huset











Och igår var jag och badade med min bror, chrille och tompa. Tog massa bilder så jag orkar inte lägga yt alla men jag lägger ut några...



















Okej, har typ 1000 bilder till som jag skulle vilja lägga upp men jag har inte tid nu för jag ska hem till mammaoch äta mat och sen kanske jag ska dra till arvika en sväng.

Dagens låt - HOLLYWOOD

PPPPPPPPUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0