Torsdag 28 januari

Sitter i skolan nu och har just gjort prov i UF
jävlar va dåligt det gick. har aldrig varit med om att det har gått
så dåligt på ett prov... IG skriker det!
jaja, men det är sånt som händer och smällar man får ta.
Skrev ett inlägg förut också men det försvann så nu ska jag försöka
skriva ihop ett nytt!
är på dåligt humör idag också... vet inte varför, men jag tror att det kan
bero på att jag bara har sovit 2 timmar inatt.

Ska väl gå hem till mormor och morfar och sova ett tag sen tror jag.
och sen ska jag gå hem till fhrida en sväng också!

Hem till mamma på lördag och städa i garaget... Skit kul.
Men det behövs.

jaja, men vi hörs sen!

PUSSPUS/ SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0