snart hem

Nu är har jag slutat lektionen.
Gosh va skönt.
Ska hem snart och börja med historian.
inte lika skönt va?
nej nej nej nej.
men jag måste ta och sätta igång med den nu för det är ju ett hemprov
och det ska vara inlämnat på fredag.
Och är det inte inlämnat då så är det kört.
Sån är hon.
sen ska jag försöka hinna se på en film cokså innan jag ska ner till sunne kl halv 7.
fast jag kom på nu att det hinner jag ju inte, eftersom att jag inte
är hemma förrän 5. Så då har jag ju bara en och en halvtimma på mig.
Och jag mset verkligen göra historia.
Sen pratade jag med min svenska lärarae idag.
och jag har läst ut en bok i svénskan som skulle vara klar vid sportlovet,
så då frågade jag om jag fick göra min bokrecension nu och det skulle jag få
göra så då kanske jag ska gå hem och göra den också :)
nej nu ska jag ta och gå ner till tåget strax.
Går av i lysvik idag och åker buss därifrån till fredrik.

Du är äcklig...

PUSSPUSS/ SARA




Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hur har din måndag varit snygging? (:

2010-01-11 @ 23:54:03
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0