skolan

sitter i skolan nu och har lång lång rast. Så jag, Lisa och nicole sitter och jobbar med historia grupparbete.
Ibland kan det vara bra med raster.
Sen har vi svenska och gympa. På gympan ska vi åka längdskidor.
Gjorde det igår och satan va kul det var :P
Haha. Så nu har man det att se fram emot idag.

och ikväll ska jag åka till finnfallet och åka skidor.
Det är kommunkväll så det är gratis. ååh va kul :D
Ska åka med min bror och hans kompis chrille.
det blir nog kul tror jag.

Fan vad mycket det är i skolan nu... saker som jag inte orkar ta tag i, saker som
jag alltså kommer att lämna in för sent.
jaja, men vad ska man göra då när man har typ 7 saker tills i början av februari...
nej ni!
Nu måste jag börja med historan.

PUSSPUSS/ SARA

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: ska snart sova :) sj ?

2010-01-20 @ 23:54:22
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0