skolan igen då...

Första dagen i skolan efter 3 veckor långt jullov.
det var härligt, inte att börja skolan igen då, men att ha lov :P
Det var ett tag sen jag uppdatarade nu känns det som, men ferdrik har haft internetet
så jag har inte kunnat skriva. Det är så tråkigt.
men jag ska få han till att köpa en router :P

Nu ska vi iaf ha UF. Det suger som ni vet :P haha.¨
Där ska vi se på nån jävla äckelfilm om sms lån...
Blää 

ikväll när fredrik ska på bandyträning så ska jag antingen till fhrida, min förra granne, eller mormor och morfar :)
Vi får se vart det bär av med mig.

Jaja, nu börjar filmen.
skriver nog ett till inlägg sen :D

PUSSPUSS / SARA


Kommentarer
Postat av: simone

sV: Hejhej! Toppen med mig här :D Hur mår du?

2010-01-11 @ 14:57:27
URL: http://fattybom.blogg.se/f

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0