Mobilblogg

Tänkte göra mitt första inlägg nu på bloggen via mobilen:p Sitter hemma hos Fhrida nu. Hon sitter och gör läxor så jag får väl helt enkelt blogga. Ska sova hos mamma inatt också som jag skrev förut. Så jag ska åka med min Låssaspappa hem idag. Ja i skolan var det ju inte så mkt idag. Bara en lektion och den var helt okej:) nu kom klampers mamma hem till lägenheten så de byter lampskärmar. Det kanske kommer bli en del inlägg nu eftersom Fhrida gör läxor och jag ska vara kvar här tills halv 5 typ :p fast iofs så jag jag också läxor att göra. Men jag kan bara göra en sak nu för jag har ju ingen dator så jag kan inte skriva. Till helgen tror jag förresten att jag och lisa och nicole ska Åka till finnfallet och åka skidor:) det får ju bli jag som får vara deras lärare eftersom nicole har aldrig stått på ett par skidor och lisa kan man inte ha för höga förväntningar så:p Hahah;) Nej då hon är säkert skit bra;) Nej nu ska jag göra lite läxa tror jag... Fast det är nog bara som jag säger:p PUSSPUSS/ SARA

Kommentarer
Postat av: lisa

nej saris du ska nog inte ha för höga förväntningar haha ;)

2010-01-21 @ 15:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0