Internet

Finaly. Nu ska jag försöka svara på era kommentarer :D
Har äntligen fått datorn nu.
Men egentligen borde jag sitta med läxor...
men jag fattar inte ett dugg!

Jaja
Junior VM var vi på idag.
Mkt folk som sprang runt hit och dit.
Snöade mkt mkt gjorde det också. och då menar jag mktmkt
Totalt de största flingorna jag någonsin har sett :P wow!
Jaja men det var ändå kul.
Frös om fötterna nått så fruktansvärt :/  Men det är smällar man får ta :D

nej nu måste jag ge mig på läxorna ändå.

PUSSPUSS/ SARA


Kommentarer
Postat av: Malin

Okej vilken tur :) jo det är bra bra med mig, men dock väldigt trött :/ själv då? :) fin bild på dig. kram

2010-01-27 @ 21:54:39
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0