här igen

förlåt att jag inte skrev nått igår men ferdrik har ju fått sitt playstation 3 nu.
Och i där så finns det ju inbyggt bredband. Så han hade tagit routern.
men nu har han fixat en ny så nu kan jag äntligen sitta vid datorn :P
haha :)
Jag tänkte att jag skulle berätta vad jag gjorde under nyår.
Först så hade jag en liten fest hos pappa. Först var det bara kompisar och så.
men sen var det en liten fitta som bjöd in några.
Fick panik då så jag skrek åt dom att de skulle vara ute om 5 min annars skulle jag ringa polisen,
och en av dem skulle jag slå ner :P
haha, hett temperament :P
jaja, de drog iaf. Men jag fick efter mig en dryg jävla stalker.
Han ringde och skickade sms till mig igår till och med.
När han ringde så svarade jag ju för då visste jag inte att det var han.
men sen när han skickade sms så svarade jag fan inte  :Phaha.
sen när alla drog från pappa så skulle vi dra upp till brårud.
och innan jag och fhrida ens hann komma in så skulle alla dra. Så vi gick upp till åmberg istället.
Men eftersom att vi inte hann fram till åmberg innan klockan 12
så fick vi fira det nya året på en gångbro :P
haha, läckert.
Men jag fick ju iaf va med min bästa vän då :D <3
Och igår så vaknade jag kl 3 på eftermiddagen. Jag blev helt förskräckt :P
Haha.
Har ditt nyår varit bra eller ? =)

Men nu tänkte jag lägga ut några bilder så ni får se hur jag såg ut :)

Och btw, jag skrev ett inlägg nyss. men så låste sig datan så allt försvann.

Så jag fick skriva ett nytt och det känns som att jag har glömt skit mkt.

Jaja, men jag får hoppas att inte det här fösvinner. För då börjar jag gråta :(

Haha :P

Här kommer bilderna iaf :P








tillslut fick mössan komma på :P


PUSSPUSS/ SARA

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Allt bra idag? :D

2010-01-02 @ 14:37:47
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jo, här också! :D Har åkt massa skidor :D

Fint halsband på bilderna förresten!

2010-01-02 @ 14:57:14
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha, ja lite ont får man av pjäxorna! Men jädrar så kul det är!!!! :D

2010-01-02 @ 15:03:41
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: jag pillar oxå på dom hela tiden, men ska sätta nya idag. Vet bara inte vilka :D



ser ut som om ditt nyår va toppen :D

2010-01-02 @ 15:37:02
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0