finaly

Äntligen är jag klar med historian. Eller jag har varit det ett tag nu.
har bara inte bloggat på ett tag nu.

Usch jag är så torr om händerna så jag får gå och smörja dom hela tiden.
fasiken börjar bli trött nu. Jag gå och lägga mig.
Imorgon ringer alarmet 05.10. Inte för att jag behöver gå upp förrän 05.45,
men det är så jäkla skönt att snooza, dock livsfarligt eftersom
man lurar sig själv och så somnar man bara om. Men jag brukar kunna hålla
mig någorlunda vaken.
Nej, nu blir det sängen.
imorgon ska jag lägga ut bild på mitt hår. Har haft en utbakad fläda runt huvudet
idag och igår. vet inte hur jag ska förklara... men ni fattar när ni ser :P


PUSSPUSS / SARA

Kommentarer
Postat av: Linn-lay

ha jaså tycker du? tycker inte jag :P men det är nog för att vi är båda från thailand och ahr den hära asiatiska stilen kanske

2010-01-14 @ 23:51:52
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: ja var i skolan sen var jag hos pojkvännen:) dudå ?

2010-01-15 @ 10:01:33
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0