det får helt enkelt bli varannan dag ett tag framöver...

har nyss svarat på lite kommentarer :) Alltid lika kul tycker jag :D
Ja, nu är det så att jag kommer nog bara att blogga varannan dag ett tag framöver tills fredrik
har fixat fram en annan router.
det är ju så att han har ps3 och då vill han spela via internet.
För man kan lixom göra det när man har ps3. För det
finns inbyggt internett i det spelet.
Och han fick låna en router av sin morbror. Men det funkade inte med den.
Så nu måste han fixa fram en ny för att vi ska kunna ha internet på datorn.
det suger...
Så nu ett tag framöver så får vi har tråkiga dagar varannan dag han och jag.
Jaja, nog om det.
Sen tror jag att vi ska åka hem till mamma och hälsa på en sväng.
Det var ett tag sen.
Sen kanske jag ska vara med fhrida en sväng.
Mer roligt blir det inet idag.

Jag vill ha mer snö, men mindre minusgrader.
Jag vill kunna åka skridskor på sjön,
och jag vill åka längdskidor i riktiga spår :P
Idag är det sånt här fint väder när man bara vill bo ute!
men det är så förbaskat kallt. Det är -15 grader ute.

hmm, jag hade fått för mig att det var 2 veckor kvar tills skolan började... men icke.
det är ju bara en vecka kvar.
och jag som har skjutit fram att läsa i min svenska bok så länge som möjligt.
men nu upptäckte jag att det var väldigt dumt :/
nej nu får jag inte skriva mer. Ingen orkar ändå läsa så långa inlägg.
Inte jag iaf :P
SRY.
PUSSPUSS / SARA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jora, ja vet inte när de blir men under veckan :) jämnt nu håller ja på med svart iaf, haha. bilder kommer det! lovar :) Historian har jag inte ens kollar i än... hahaha. har du?

2010-01-04 @ 14:39:40
URL: http://lisajenkins.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

allt är bara bra med mig tack (: hur är din måndag sötnos?

2010-01-04 @ 15:16:10
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: awh, va söt du är :)



jag vill inte ha vinter, vill ha SOOMMMMMAAAR!!

2010-01-04 @ 16:17:19
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0