Är det möjligt?

Kan man börja brinna i en bastu? Jag börjar på att fundera på om henrik har gjort det. Han har varit där inne i 2 timmar, och det är knappast normalt. Så jag har ju fått suttit här inne helt själv. Så det känns lite waisting time. Jag kunde faktiskt lika gärna kunnat vara hemma hos fredrik och gjort läxor hela kvällen. Hade ju varit större nytta! Har beslutsångest också. Jag vet inte om jag ska gå med mamma på knutrocken på lördag heller. Jag tror inte att jag har råd med allt om jag ska åka till finnfallet till helgen. Och det gör jag hellre än att supa;) tro det eller ej, men skidor är min stora passion. Nej ni lika bra att gå och lägga sig nu. Kul kväll. Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0