åker hem snart :)

Igår var jag och åkte skidor i finnfallet. Satan va roligt det var.
Brorsan och jag tävlade försten ner, och själkvklart så vann jag :P en gång iaf!
haha. jaja, det var iallafall hur kul som helst.

Sitter i skolan nu. Började kvart över 8 och sltar nu om en kvart så då åker jag
hem kl 11 och sen när jag kommer till sunne så går jag hem till fhrida en sväng.
Och sen åker jag hem till fredrik och gör lite läxor.
Jäklar vad mycket läxor det är nu... jag dööööör.
Alla lärare ger oss allting samtidigt. Typ som att de har gjort upp att vi ska vara plågade.
Och allt ska typ vara klart tills samma datum också. Så jäkla dåliga lärare... HATAHATAHATA
Jaja, men inatt tror jag att jag ska sova hos mamma igen.
Gjorde ju det igår och det var så skönt.
Ibland är det bra med lite tid för sig själv.

Japp. Men nu ska jag läsa lite bloggar innan jag slutar.

PUSSPUSS/ SARA


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: okej ! haha

2010-01-21 @ 13:46:15
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0