14 juni... då smäller det... kanske :)

pratade med lisa förut och hon sa att de
hittat en bra resa till Malaga i spanien tror jag :P
haha. Och i så fall ska vi kanske åka den 14 juni om det finns
platser kvar på planet och om det fixar
sig med boende.
För vi kanske ska låna nicoles mosters lägenheten :) det blir mkt billigare iaf :)

Imorgon ska jag färga håret också :)
ska lägga i slingor.
jag ska iaf ha bruna och sen hade jag tänkt mig
röda, men då kom jag på att lisa skulle ju göra
det så jag får hitta på npgon annan färg :)
lisa ska iaf färga mig och hjälpa mig att välja färg.
så jag får se :)
men jag ska ha 2 olika färger. det skulle ju vara kul
med 3 eller 4, men det har jag inte råd med :/

Pratade med min älskade pappa förut. och han sa att han skulle lägga ut
pengar för resan så det ska jag betala när jag har sparat ihop.
och sen ska jag klippa mig till veckan, det behövs verkligen.
och pengar till det skulle jag få låna på obestämd tid :)
men han ska iaf få tbx dom för jag får så mkt pengar av han
hela tiden så jag mår dåligt så nu ska han
banne mig få tbx dem :)

har ju sommarjobb till sommaren om jag vill :)
fast det kanske jag redan har skrivit.
men då har jag ju pengar att betala tbx.
Så det känns bra!

nu ska jag kolla lita på google om jag hittar någon bild på någon som är snygg i håret :P
Hahah ;)

PUSSPUSS / SARA

Kommentarer
Postat av: b.esa

svaren från frågestunden är uppe =)

2010-01-06 @ 23:05:14
URL: http://beesa.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

du är söt (: är sprängaren bra? har aldrig sett den

2010-01-06 @ 23:41:35
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Elin

sv:okej :)



åh, va skönt med spanien :D.. tror att jag ska ta ett snack här hemma... höhö =)

2010-01-07 @ 00:13:04
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

men sara, klart att du får ha röda slingor om du vill! :D

2010-01-07 @ 12:20:45
URL: http://lisajenkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0