trött och fint väder

Gick upp för typ 15 min sen. Men jag skulle kunna ha sovit så mkt längre...
men fredrik kom in och väckte mig klockan 12, men så kunde jag inte somna om.
Eller jag låg och halvsov i en timma. Men det var skönt.
Det var kul på festen igår, eller jag både kul och arbetssamt skulle jag nog kalla det.
Mycket bråk m.m.

Idag är det helt underbart väder, men jag är ju för trött för att gå ut.
Så jag går väl inte utanför dörren förrän jag och fredrik ska åka till
sunne och köpa chips ikväll.
Eller jag kanske ska gå ut snart, ringa fhrida efter att jag har ätit.
Jaja, skrev i min andra blogg att jag tycker att det är jobbigt med 2
bloggar men att jag får stå ut ett tag till så får
vi se vart det bär av.
Men det är ju ändå på blogg.se jag känner mig hemma ;)
haha.

Ha det superbra idag!

PUSSPUSS/SARA

Kommentarer
Postat av: MALINHE |foto|

SV: nja, inte så mycket :)!

2010-02-13 @ 21:27:45
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0