tisdag 2 februari

Har så mkt tid över så då tänkte jag att jag kunde skriva ett inlägg!

Ska sova hos mamma inatt, och jag tror
att det blir så imorgon också.
Det behövs!
För när jag känner så här så måste jag åka hem till
världens bästa mammi och få massa kramar
och ladda upp och ta nya tag.
Det är precis vad jag vill ha nu...
Kramar av mammi och en puss av sintra.


Mamma och min låssaspappa har städat rent i garaget och det var vääääldigt mkt saker.
Bl.a alla prydnadssaker från när vi bodde i lägenhet
innan mamma flyttade in hos min låssaspappa på landet.
Och mamma bestämde sig för att jag och min bror
skulle få dela på massa saker så vi har tills vi flyttar hemifrån.
Mycket fint var det.
Så jag och mamma ska packa ner min saker i lådor ikväll!

Nej, nu ska jag gå och packa ner saker som jag ska ha med hem till mamma.

PUSSPUSS/ SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0