snopp, knulla, klitoris

ja det finns många roliga ord man kan
kolla på i en ordbok. Det var några av de orden som jag
och Sofia hittade ;)
"klitoris" ett mycket känsligt område på kvinnans könsorgan.
men från det ena till det andra, nu sitter jag och har
psykosocialt arbete så jag ska skriva om droger.

sen när jag kommer till sunne så kanske jag ska till fhrida
om hon har slutat jobba. Annars blir det hem till fredrik!

Imorgon ska jag jobba också, och jag vill inte för hur kul är
det att jobba i 2 dagar när man inte tjänar nått?
Det är ju bara provjobb, men det räcker väl med att man
provjobbar en jag. Då lär de väl se vad man kan lixom!! HALLÅ?
faktist ganska irriterande.
Men nu ska jag söka lite fakta om heroin!

PUSSPUSS/SARA

Kommentarer
Postat av: e

gud så fin blogg !

2010-02-19 @ 16:44:46
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0