nu har jag varit duktig

Nu har jag faktiskt varit duktig och gått och sagt
förlåt till läraren som jag var lite otrevlig mot
igår. Och han accepterade det och sa att alla kunde
väl bli irriterade någon gång. Så det känns bra nu!

Har nyss redovisat i UF. Fick lite kritik om att jag aldrig
kollade upp på läraren när jag pratade. Men jag tycker
det är lite jobbigt att stå och kolla någon i ögonen när man
pratar med den!
jaja.

Nu snart är det lov och det behövs kan jag säga er :)

Jaja, men nu ska vi väl jobba på eftersom att om vi blir klara
idag på UF så slipper vi gå hit måndagen efter lovet :D

PUSSPUSS/SARA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) Mitt namn är Elin och jag driver en blogg på blogg.se.Jag skriver om mina intressen som är 50-80 talen,rockabilly,cupcakes,gamla kläder,gamla saker,gammal musik,nostalgi,färg,långt hår och mycket mer inom detta.Om du är intresserad så kika och om du inte är det så bara radera detta och tänk inte mer på det :)



Ha en bra dag.

2010-02-25 @ 10:43:33
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: simoe

Hej Sara, vad står på ditt fredagsschema? Oplanerad dag här, skönt!.. Fast jobb dock :P

2010-02-26 @ 12:35:13
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0