mina drömmar

Tänk om man kunder vrida tillbaka tiden.
Ett år skulle vara perfekt.
Då skulle mitt liv vara perfekt.
Jag skulle ha världens underbaraste vänner
världens bästa pojkvän och världens bästa familj.
Men allt förändras under tiden.
Jag ska inte klaga för jag har fortfarande allt det där.
Men jag tror att det kanske var lite bätter för ett år sen.

I mina drömmar har jag även ett drömland.
Där allt är vackert!
vintern skulle det komma snöflingor stora
som tekakor. Jag skulle bygga snögubbar
var och varannan dag!
sommaren skulle jag bo i ett hus alldelse
intill det stora klarblåa havet.
Jag har en egen strand och på kvällarna
sitter jag på ballkongen och kollar ut över havet.
hösten skulle träden vara fyllda med löv
som var färgade i jordens mest underbaraste färger.
Som tillslut sakta skulle sippra ner mot marken.
våren skulle jag sitta på min ballkong igen
och kolla på havet som sakta värms upp av den
varma vårsolen.
Jag skulle gå ut på ängarna och plocka fina
vårbuketter som är fylld av blommor med skarpa färger.
I mitt land bopr det bara folk som förgyller min dag med
massa positiva saker. 
Alla skulle vara med varandra.  
Alldeles intill mitt drömlan skulle det finnas ett annat vacker land.
Som inte var lika stort som mitt.
det skulle se ut som det landet som finns i trollkarlen från OZ!

Men det är bara mina drömmar.
Men hör ni inte vad vackra dom är.
Men som sagt bara drömmar!
men inget ska få mig sluta drömma.





Kommentarer
Postat av: nicho

fint :) märks att du har mycket fantasi :D

2010-02-03 @ 19:01:49
URL: http://nichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0