Måndag 15 februari

Då var det ny vecka och skolan drar igång igen
efter en skön helg!

Idag är den stora dagen inne.
Jag ska köra bil med körskolan !
Jag är såå jäkla nervös!!

Och idag får jag använda mina nya skor :)
Fast ipfs det kanske bara är jag som tycker
att de är snygga!
Men det är ju huvudsaken.

Jäklar va tidigt jag måste ha gått upp. det är
40 min kvar tills bussen går och jag är redan klar!

hihi. Jaja.

Kommunikations prov den här veckan också.
Till torsdag till och med tror jag.
Och jag har såklart tappat bort
instuderingsfrågorna så jag får gå dit idag och be om
nya.
Men nu ska jag nog gå upp och äta frukost. Ett bra tidsfördriv
när man redan är klar på morgonen :)

PUSSPUSS/SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0