Loooov

Nu har jag gjort klar naturkunskapen...
Tack för hjälpen fhrida :P haha
jag tror faktiska att det blev bra!
Ska gå och lämna in det nu strax!
Och sen ska vi äta. Sen uls och sist psykosocialt arbete
och sen tar jag lov.
fan va härligt det känns.

Ska åka till selma idag efter skolan och få
anslällningsnummer så jag får lön för de
2 dagarna jag jobbade under helgen.
Så då får jag lönen den 15 mars
som är min FÖDELSEDAG!
längar som en stölle tills dess.
Och under lovet så ska jag väl ängna den största delen till att sitta på
trafikskolan och plugga som en galning.
Men vad gör man inte för att få körkort :P
Haha.
Jaja, men nu ska jag dra med Ia och gå och äta =)

ha en bra dag!

PUSSPUSS/SARA

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar;Tack ska du ha :) roligt att höra :)

2010-02-26 @ 14:17:38
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0