kändis!!!

Idag när jag och lisa skulle gå av bussen i torsby så
såg vi verkligen en KÄNDIS :D
jag kände så jäkla väl igen honom men jag kunde inte
sätta fingret på vilken film han är med i.
men sen slog det mig att han var ju med i olivia Twist.
tror inte att det är så många som har sett den filmen.
Och sen är han med i ARN också! hur coolt som helst.
Visste inte heller vad han hette så jag fick googla
och vips så fick jag fram honom, och det var verkligen han
vi såg. Tycker det var hur coolt som helt :P
Martin Wallström


Snygg är han också :P

Han har bl.a varit med i:
Irene Huss- Eldsdansen
Olivia Twist
Arn-riket vid världens ände
M.fl


jaja, men nu sitter vi i skolan och har sista lektionen av UF
förhoppningsvist.
Kommunikationsprov idag som antagligen kommer gå
åt helvete, men jag bryr mig inte faktiskt för
Martin Wallström gjorde min dag :D
haha.

Ha det bra!

PUSSPUSS/SARA


Skulle vi pasa ihop? :P hahaha ;)


Kommentarer
Postat av: simone

Vad söt du är :D

2010-02-18 @ 13:48:24
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0