hatar rubriker

sitter hemma hos fhrida och klamper.
Klockan är 00.35, men jag tror att vi snart
ska dra oss hem mot fredrik.
Nu har jag räknat ut att det är bara 35 dagar kvar tills
jag fyller 18. åååh vad jag längtar!
Skulle gå till körskolan igår också och sätta mig där
och träna.
Men till min stora förvåning så var det stängt...
men jag ska gå dit till måndag och sätta mig och träna
och all annan skit.
Längtar tills jag får körkort.

Helgen har varit lugn.
Har varit med fredrik, fhrida och klamper.
Förut så var vi hem till mamma en sväng också.
Alltid lika mysigt tycker jag :D

jaja, tänkte bara skriva ett litet inlägg eftersom det var så länge sen :)

PUSSPUSS/ SARA

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: oki, ja, jag har gjort ganska mycket under helgen, finns att läs aom på min blogg ;)

2010-02-07 @ 15:14:00
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0