fitta kuk i helvete

Gjorde kursprov i matte idag.
Och tro det eller ej men det kändes
som att det gick skit bra!
Men sen när jag gick därifrån så gick jag och pratade
med en kompis om provet, och då visade det sig att jag hade
missat och svar på 2 frågor och de kunde man få 6 poäng på!
Så faaaaaaaaaaaaaaaaaaa-aaaaan säger jag bara!
Jävla fitta!
Så jag gick och frågade min lärare om jag fick göra de frågorna
och det fick jag inte. Och satan va sur jag blev då.
Så jag ska till läraren att han var dum i huvudet
och han frågade vad jag sa.
och jag sa att han hörde nog vad jag sa.
men nu i efterhand så fick jag faktiskt
väldigt dåligt samvete. Undra om det kan sänka mitt betyg!
Jaja. Jag får väl göra om det i Maj!
Kuuuuuuuuuk.


Farväl du grymma värld!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0