edsvalla

var till edsvalla idag ju och jag körde dit och det gick hur bra som helst
förutom att det kom en idiotbuss och körde förbi mig
alldeles precis när det kom en mötande bil
så det var bara för mig att tvärbromsa!
Köpte ett par skit snygga skor.
Ett par höga stövlar utan klack.
Inte riktigt overknee men nästan :D Riktigt nöjd.
Jag och fredrik skulle ju äta på kinaresturang idag när
det är alla <3-ans dag och allt. Men ingen av oss orkade :P

jaja, men nu ska jag gå upp och se på när damerna kör stortlopp.
Missade puckelpist också! Final inatt klockan halv3...
känns inte så lockande att gå upp mitt i natten när
jag ska till skolan imorgon.
men jag vill verkligen se! Men jaja.

ha en riktigt bra alla <3-ans dag nu :D

PUSSPUSS/ SARA

Kommentarer
Postat av: simone

sV: Riktigt bra med mig här :D hur mår du själv gumman?

2010-02-15 @ 00:02:04
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0