20 min kvar

Sitter och har UF nu...
Klarade inte provet som vi hade i torsdags så nu
har jag kompletterat, och det gick bra efter att
min lärare gick igenom det med mig.
Ska strax göra en utvärdering om kursen.
Och ska jag vara ärlig så har jag faktiskt lärt mig
en hel del och när jag tänker efter så har det faktiskt varit intressant.

Slutar om 20 min och då ska jag åka direkt hem till fredrik tror jag!
Och då ska han få instalera den där skivan som jag skrev om förut.
Eftersom att trafikskolan stänger kl 5 på dagarna, och jag kommer hem kvart i 5
så hinner jag ju aldrig gå dit.
Och då är det ju perfekt att ha frågorna hemma på datorn :)
Love it.
jag antar att jag kommer tycka att det är skit kul och att jag kommer sitta
med det hela dagarna efter att jag kommer hem från skolan.
Och då kommer jag inte få mkt skolarbete gjort.
Men jag ligger inte efter med nått arbete nu i skolan.
men vi har ändå en del att göra.
Bl.a naturprov, kommunikation, svenska och matte!
men jag får helt enkelt skylla mig själv att jag har valt och gå gymnasiet ;)
fast jag tror inte jag skulle klara mig om jag inte fick gå i skolan.
Shiiit pommes vad nördig jag lät ;)
haha.
Jaja, men nu blev det ett jätte långt inlägg.
Men det var länge sen jag skrev så här mkt, 
och skönt var det faktiskt! 
Så nu ska jag sluta :D

PUSSPUSS/ SARA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0