upp och ner

Det skaver och det gör ont och ibland känns det som man går sönder.
Egentligen borde jag sluta bry mig om allt.
Men utan min bästa vän är jag svag.

Jag önskar att jag typ var 7. Inga bekymmer. 
Allt gick över så fort. 
Det var bara att luta sig mot mammas axel så kändes allt genast mycket bättre- 
Det var bara att mamma blåste på det där såret så slutade det att göra ont. 
Men de här såren går inte att blåsa på. 
De måste läka av sig själv med tiden. 
Och jag vet att de kommer göra det, även om det kommer ta ett tag. 
Men ibland måste man kämpa. 
Mitt liv går så jäkla mycket upp och ner. 
Ibland mår jag hur bra som helst och känner bara att jag skiter i allt. 
Men vissa dagar skulle jag lika gärna kunna försvinna och inte komma tillbaka. 
Idag har varit en ganska dålig dag. Speciellt nu. det kommer så plötsligt. 
Men jag fick träffa fhrida idag. 
Det behövdes <3 det var länge sen. 
Men jag önskar att jag vore starkare. 
Att jag kunde sluta bry mig om allt. 
Och att Lisa har åkt till england gör inte saken bättre. Det har gått en dag nu och jag känner redan 
att 8 dagar är så jävla länge.. vet inte hur det kommer blir. 
men 29:e då ses vi. 
Ett datum jag ser fram emot. Och efter det får hon inte åka ifrån mig på ett år. 
Nästa jul. 
Jag kastar mig själv fram och tillbaka hela tiden.. 
Jag plågar mig själv genom att hela tiden tänka på saker jag aldrig fick eller aldrig kommer att få. 
Jag är nog egentligen en ganska ledsen tjej. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0