plastpöööös

Idag har vi varit och ätit julbort på selma gör mormor och morfar varit gifta i 50 år..
det är lite gulligt. Hihi
sen har jag varit med lisa och vi var sugna på att åka tefat.
Men eftersom de inte sålde det på coop så köpte vi en varsin plastpåse och åkte på.
det är ju billigare och det gick minst lika bra.
Ingen skola imorgon för jag och lisa ska till gylleby.
antagligen .

PP igår var så där.
Tur att lisa var där annars hade det ju varit totalt värdelöst.
Jag gick runt i min fina mössa hela kvällen.
Den värmde.
"Med tanke på hur du ser ut så borde du ha bra underliv"
söt raggningsreplik.. eller?
haha. Men jo det var lite kul.

Imorgon efter att jag och lisa har varit på gylleby så ska vi åka pulka igen.
eller ja plastpåse.
men jaja.

Och han måste vara den drygaste och omognaste killen i världen.
hahahahhaha såå jävla pinsam är han... D..
Ojojoj. tycker lite synd om honom.
tss


sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0