oroheterna tar över ganska snabbt!

Jag skrattar för en stund, men det går snabbt tillbaka.
Jag tänker på saker jag har gjort som jag egentligen inte borde ha gjort.
Det finns saker som jag är orolig över.
Och det tar snabbt över när jag är glad.
Det är så det är för mig. Det dåliga tar över det som är bra.
Som 18 årig tjej måste man ta mer ansvar än vad jag gör och man måste även vara försiktigare.
och man borde inte få va så sårbar.
Men det är sån jag har blivit.
Det senaste året av mitt liv har haft isär mig.
Det känns som att jag har trampat på mig själv
och mitt eget liv.
Men istället för att ta tag i det så blir jag självdestruktiv.
Jag gör saker som jag kanske kommer ångra.
Jag utsätter mig för mer smärta nu än jag skulle ha gjort för 2 år sen.
(nej jag skär mig inte)
men det finns andra sätt.
Tatuering, jag ser lite fram emot känslan av nålen även om jag vet att den kommer göra så jävla ont.
Men jag är inte rädd för det.
Jag längtar. Men inte bara efter nålen utan efter tatueringen också.
Det kommer bli bra.
2011 måste bli ett bättre år. Jag måste komma ifrån det här livet som jag lever nu.
Frånochmed 1 januari ska jag bara leva för mig själv och för de som förtjänar mig.
Resten ska jag inte slänga ett ögonblick åt.
Jag ska tänka på mig själv i första hand.
För jag kan själv säga utan att känna mig egoistisk att jag är värd så jävla mycket bättre än det här!!


var ner till sunne och träffade fhrida en sväng förut.
Fick prata ut om en del saker och det var skönt.
Tog med mig fhrida till en frisörsalong och tog hål i örat "där uppe"
Den brännande känslan är skön!

Imorgon ska jag äntligen få krama om Lisa.

Har längtat efter henne.
Kommer nog gråta när jag träffar henne på flygplatsen.




Man vet att man är bästa kompisar när man har tatuerat in varandras namn!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0