Ktegori 3

Mina föräldrar

Min mamma:
Min mamma är som de flesta andra mammor.
Hon heter Maria och är 42 år. Hon har världens coolaste dotter och världens underligaste son.
Jag kan inte säga att hon vet allt om mig och jag kan inte heller säga att jag
kan prata med henne om allt, för det skulle vara lögn.
Klart man älskar sin mamma mest i hela världen, men ändå
vill jag inte att hon ska veta allt om mitt liv.
Det tror jag inte att hon heller skulle vilja veta.
De säger att jag och mamma är lika på alla sätt.
Både utseendet och personligheten.
Högljudda och inte rädda för att göra bort sig.
Men det är sån hon är och även jag.
Jag älskar min mamma för den hon är.

Min pappa:
Han heter Bengt och är 51 år. Han bor i norge så jag träffar honom ungefär varannan helg om ens det.
Det är lite tråkigt.
Så han vet absolut inte allt om mig .
Men jag tycker nästan att det är lättare att prata med pappa om saker än vad
det är med mamma.
Jag önskar att jag hade bättre kontakt med min pappa och att han bodde lite närmare än norge.
Kommer inte på så mycket att skriva om pappa eftersom jag nästan aldrig träffar honom så
känner jag att jag inte riktigt känner honom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0