jobbiga dagar

Jag grät förut för att jag saknar Lisa så mycket. Det här har nog varit bland de jobbigaste dagarna i mitt liv.
Det verkar nästan som jag är kär i lisa, men nej.
När man har en sån fin vän så är det jobbigt att va ifrån varann i 8 dagar.
Jag tror det är värre att va ifrån sin bästa kompis så länge än att va ifrån en pojk/flickvän den tiden..
Men nu är det inte länge kvar.
sen grät jag för att jag vill spola tillbaka tiden och ha endel saker ogjorda. Helt skulle jag vilja spola tbx tiden typ 3 år..

Imorgon drar jag och Ida till finnfallet och fixar våra liftkort och sen blir det några åk i backen...
Men först lindex och kolla rea, det är bra med presentkort nannars hade jag inte haft råd med nått hur mkt rea det än var..


jag har stor näsa..
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0