jag nöjer mig med sunne

Vissa åker till karlstad för att shoppa.
jag nöjer mej med sunne.
har köpt 2 par tights, 6 toppar, mascara, foundation, armband, nagellack
och detta bara i lilla sunne.
i en och samma butik. varför ska man då behöva åka till karlstad?

Imorgon kommer Lisa hem och jag är så glad över det.
hihi, det pirrar lite i min mage när jag tänker på att jag ska få träffa henne imorgon.

Ja det var meningen att jag skulle till finnfallet idag med ida men hon tycket att det var för kallt?! What.
Får försöka dra med henne ut imorgon annars åker jag fan ut själv.
fast nja, det skulle bli 20 minus imorgon.. får se hur pigg man är på att åka skidor då.


Vi bjuder på oss själva en hel del, men det gillar vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0