gör om det

Tog ju dom här sakerna där man ska skriva en per dag från en blogg.
Men jag och fhrida kom fram till att en del är så svåra och sen kanske man vill skriva mer än en per dag
så jag tar bort några och döper om dom till "kategori" istället för "dag" men 1 och 2 har jag redam skrivit, så jag fortsätter på nästa!

Kategori 1 - Presentera mig själv
Kategori 2 - Min första kärlek
Kategori 3 - Mina föräldrar
Kategori 4 - Vad är kärlek?
Kategori 5 - Min bästa vän
Kategori 6 - Min tro
Kategori 7 - Mina syskon
Kategori 8 - Min handväska
Kategori 9 - Mina drömmar
Kategori 10 - Min första kyss
Kategori 11 - Detta ångrar jag
Kategori 12 - Det här upprör mig
Kategori 13 - Det här får mig att må bättre
Kategori 14 - Det här får mig att gråta
Kategori 15 - Det här saknar jag
Kategori 16 - Mina rädslor
Kategori 17 - Min favoritplats
Kategori 18 - Det här hade jag på mig idag

Så nu plockade jag ur några och jag tänkte redan fortsätta på 3:an :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0