ebba

Vi tröttna på zombielivet
och att aldrig vänta på nåt
att bara hänga runt och glo
sen plötsligt har dagen gått
vi ville bara ha ett plejs för såna som oss
vi ville bara ha nånting för oss


För övrigt så somnade jag i soffan förut och jag drömde.
läskigt. 
jag stog och juckade i luften inne på selma nere vid bassängen
och sen kom jag på att killarna ser ut från sitt omklädningsrum.
så då blev det pinsamt så jag gick fort förbi deras rum
sen gick jag runt bassängen och efter ett tag blev det snö. jätte mycket.
jag var sen så¨jag försökte springa.
sen kom jag fram och då skulle jag vara med på en fotbollsmatch.
var ju sen så han typ bara nva med en minut.
sen gick mitt lag bara och jag blev ensam kvar. och då kom det fram
4 motspelare och de våldtog mig och det var stora svarta negrer.
jag var svett när jag vaknade ur denna hemska dröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0