Dag 1

Presentation av mig själv

Jag heter Sara Johansson och jag är 18 år. (19 och 3 månader)
Jag bor i sunne med min mamma och låssaspappa.
2 bröder.
en riktig och en låssas.
Jag har 2 tatueringar men ska strax göra en till bara jag får tid beställt.
En piercing.
Hål i öronen som alla andra men ska göra 4 till snart!
Jag älskar att lyssna på musik. KSMB, ebba grön, the clash, rancid m.m.

Jag har en vovvsing och 2 kissemisar.

Jag går barn- och fritidsprogramet i torsby och det är ju inte så jäkla kul.
Jag är ganska ofta stressad över allt skolarbete men jag orkar aldrig göra nått.
gillar inte skolan.
Jag tycker om att umgås med min bästa vän lisa och att vara ute.

Ja det finns inget mer att säga.
Jag längtar också efter min fina julklapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0