sen en tid tillbaka...

...så var allt bra. Men inte nu!
Jag tror vi börjar glida isär, men jag vågar inte gå
skilda vägar.
Jag vill att allt ska bli bra
Jag är rädd att förlora nått som jag haft länge nu.
Jag vill inte.
Men vi är annorlunda.
Är rädd för att bli ensam, jag vill inte va rädd.
Snälla gör så allt blir bra. Som förut, som det brukade va!



Vill inte behöva känna press så fort vi ses
vill kunna va trygg som jag brukade vara.

Vill älska dig som jag gjorde sen en tid tillbaka

Är du kvar, där du var?
Jag har slutat gå förbi.
Det är nog bäst för båda om jag försöker låta bli.
Vem lämnade vem?
Vem lämnade vem?
Jag är inte över dig än!

För mig betyder det en massa!

Kommentarer
Postat av: fhidiii

det ordnar sig! det har ju blivit bättre förr så varför skulle det inte bli det nu :) <3

2010-08-06 @ 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0