neeej

det värsta som skulle kuna hända har hänt
jag är inte alls nöjd med min tatuering.
den har blivit jätte ljus utsmetad typ och bara
allmänt ful!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vill inte ha den
eller vill iaf fixa den.. och det ska jag göra vad det lider
om den inte blir bättre när den är helt läkt.
Men jag menar på ett ställe är inte allt täckt, jag får väl se hur den blir sen...
fan va jobbigt och behöva åka till arvika igen och prata med han och säga att den inte är bra...
och han är ju inte svensk heller... men jag ska gå in på tatto i sunne imorgon och höra vad han säger om den...
jävla skiiiiiiit.

jag har världens största (utan att överdriva) finne mellan musaochrava.. gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0