för imorgon blir det jobb

Har nyss kommit hem efter att jag har varit med Lisa hela dagen. Så jag ska försöka sova nu eftersom jag ska upp och jobba imorgon... Hoppas att det är lite att göra så man får sluta tidigt. men det vet jag att det inte är eftersom det har varit en jävla cpmässa i sunne......
Ska va med lisa en sväng imorgon efter jobbet också och sen åker hon till gräsmark. Och sen ska jag va med frida en sväng :)


Kollade tillbaka lite i arkivet. Och då bloggade jag skit  mkt och skrev hela tiden att jag uppdaterar senare och skit. Och vem fan bryr sig om jag bloggar eller inte`??? P-I-N-S-A-M-T

Vill leka med Fhrida någon dag också :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0